22 września Podsumowanie naszej wizyty w Adanie

To był ostatni dzień projektu  Erasmusa+ "Under the same sky", szkoda, że się kończy już ten projekt.

Dzień zaczęliśmy ostatnim śniadaniem w Adanie. Spakowaliśmy walizki i wybraliśmy się do szkoły w dzielnicy Ceyhan na uroczyste zakończenie projektu. Na zakończeniu został zaprezentowanym filmik podsumowujący całośc działań i  Grupa turecka pokazała nam filmiki z ich przeżyć z wyjazdów na Erasmusie do Włoch, Rumunii i Polski. My również przedstawiliśmy filmik z całego wyjazdu do Turcji. Po zakończeniu czekał na nas przepyszny tort owocowy i była chwila na ostatnie rozmowy z naszymi kolegami z innych krajów. Nasi reprezentanci pograli sobie na gitarze bądź na keyboardzie. Dostaliśmy od reprezentacji Turcji piękne upominki projektowe w torbie materiałowej z logo projektu. Porobiliśmy ostatnie grupowe zdjęcia. Szkoda było na sie rozstawać z zaprzyjaźnionymi uczniami z Turcji.

Po całym zakończeniu pojechaliśmy do hotelu, gdzie pożegnaliśmy wesołą grupę Włochów. Po szybkim odłożeniu rzeczy poszliśmy na duży bazar w Adanie. Szliśmy w poszukiwaniu różnorodnych przypraw, herbaty tureckiej, łakoci oraz pamiątek z tego kraju. Po udanych zakupach poszliśmy zjeść nasz ostatni pyszny lunch w Adanie. Byliśmy w restauracji, która ku naszemu zadziwieniu, działa nieprzerwanie od 1908 roku. Wróciliśmy do hotelu i po dłuższym ogarnięciu się pojechaliśmy na lotnisko w Adanie. Pożegnaliśmy grupę Rumunów na lotnisku i polecieliśmy do Antalyi , gdzie musieliśmy czekać na kolejny lot do Polski. Czekała  nas nieprzespana noc i sześciogodzinna przesiadka.

Projekt się zakończył wspaniałe, ludzie oraz przeżycia pozostaną w pamięci jako te najlepsze w naszych życiach. Będziemy tęsknić za tym wyjazdem, pięknymi miejscami które zwiedziliśmy, społecznością i różnorodnymi aktywnościami astronomicznymi.